‘Εκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς 2021-2022)
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
Σχολική Μονάδα: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ-ΔΑΣΚΙΟΥ-ΣΦΗΚΙΑΣ – 9160060
Σχολικό Έτος: 2021 – 2022 Ημερομηνία Εξαγωγής: 23/11/2022
Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 9)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση»
έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για
Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών.
Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ζητούμενα παραμένουν:
Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών. Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας.
Σχολική διαρροή – φοίτηση
(Αξιολόγηση: 9)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Σχολική διαρροή – φοίτηση» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για:
- Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.
- Συστηματική φοίτηση των μαθητών/τριών σε συνεργασία με την οικογένεια και υποστηρικτικές δομές. Ζητούμενο παραμένει η μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 9)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για
- Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών.
- Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 9)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για:
Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
(Αξιολόγηση: 10)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Σχέσεις σχολείου – οικογένειας» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των απαραίτητων δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των
υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας. Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για
Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας.
Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 10)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
την υλοποίηση Σχεδίου Δράσης με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της υλικοτεχνικής υποδομής της σχολικής μονάδας»
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα , συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για
Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού. Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Κατανομή και διαχείριση πόρων.
Σχολείο και κοινότητα
(Αξιολόγηση: 10)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Σχολείο και κοινότητα» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
την υλοποίηση Σχεδίου Δράσης με τίτλο «Η βιβλιοθήκη μας και οι συνεργασίες με άλλους φορείς»
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για:
Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων. Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς. Εξωστρέφεια- διάχυση καλών πρακτικών.
Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων – υποδομών.
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 9)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε εξαιρετικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για
Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από αρμόδιους φορείς. Συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις.
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων.
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
(Αξιολόγηση: 9)
Η αποτίμηση του έργου του σχολείου στον συγκεκριμένο Άξονα, «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα» έλαβε υπόψη:
τις συνθήκες υλοποίησης της διαδικασίας της Εσωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας (πρώτη φορά, κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο μαθητών/τριών, υλικοτεχνικές υποδομές και πόροι του σχολείου, συνθήκες πανδημίας λόγω covid-19 και συχνές απουσίες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών λόγω νόσησης)
ότι η διαδικασία της Εσωτερικής Αξιολόγησης είναι συμβατή με τον σχεδιασμό των στόχων και τη μεθοδολογία υλοποίησής τους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τους σχετικούς Οδηγούς του ΙΕΠ
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώνονται σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό, με την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων και την αξιοποίηση συγκεκριμένων ερευνητικών εργαλείων, μέσα από ένα συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων και την απαραίτητη αναφορά σε σχετικά τεκμήρια (Ν.4692/2020 – Υ.Α.108906/ΓΔ4, ΦΕΚ 4189, τ.Β΄, 10-09-2021).
Τα αποτελέσματα/συμπεράσματα αποτυπώνονται σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου Άξονα, συνεκτιμώντας την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης -απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων-, και την τεκμηριωμένη άποψη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για το έργο του σχολείου στον συγκεκριμένο άξονα με βάση: τη συνεχή επικοινωνία με το σχολείο, την εποπτεία του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης της σχολικής μονάδας, την αποτύπωση και την αποτίμηση των υφιστάμενων χαρακτηριστικών και πρακτικών της σχολικής μονάδας.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι το σχολείο καταβάλλει αξιοσημείωτη προσπάθεια για συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος κ.λπ.
Ωστόσο, διαπιστώνεται απουσία συμμετοχής του σχολείου σε ευρωπαϊκά προγράμματα, που οφείλεται ενδεχομένως στις συνθήκες λειτουργίας λόγω της φετινής πανδημίας. Προτείνεται η συμμετοχή και υλοποίηση σε ευρωπαϊκά προγράμματα για την επόμενη σχολική χρονιά.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Θετικά σημεία
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώθηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09- 2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α.
108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m).
Τα σχέδια δράσης που υλοποίησε η σχολική μονάδα:
επιδίωξαν την επίτευξη σαφών και εφικτών στόχων ακολούθησαν το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα αξιοποίησαν διαθέσιμους πόρους,
καθόρισαν σαφώς καταγεγραμμένες ενέργειες και ρόλους για τους εμπλεκομένους,
αξιοποίησαν τις ικανότητες και την εξειδίκευση των μελών της Ομάδας, είχαν σαφή αποτελέσματα ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου άξονα
αποτύπωσαν και αποτίμησαν τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά και τις πρακτικές της σχολικής μονάδας με τεκμηριωμένο τρόπο.
Ειδικότερα, αποτιμώντας το σύνολο των αξόνων που αφορούν στην Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία της σχολικής μονάδας διαπιστώνεται:
Υποστήριξη και η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών.
Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της
διαφορετικότητας.
Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών. Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας.
Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Σημεία προς βελτίωση
Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών. Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας. Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων.
Προτάσεις προς βελτίωση
Βελτίωση των αξόνων (1) Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση. (2) Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών (3) Σχολική διαρροή – φοίτηση. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε καλές πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας και αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής.
Θετικά σημεία
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώθηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09- 2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α.
108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m).
Τα σχέδια δράσης που υλοποίησε η σχολική μονάδα:
επιδίωξαν την επίτευξη σαφών και εφικτών στόχων ακολούθησαν το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα
αξιοποίησαν διαθέσιμους πόρους,
καθόρισαν σαφώς καταγεγραμμένες ενέργειες και ρόλους για τους εμπλεκομένους,
αξιοποίησαν τις ικανότητες και την εξειδίκευση των μελών της Ομάδας, είχαν σαφή αποτελέσματα ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου άξονα
αποτύπωσαν και αποτίμησαν τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά και τις πρακτικές της σχολικής μονάδας με τεκμηριωμένο τρόπο.
Ειδικότερα, αποτιμώντας το σύνολο των αξόνων που αφορούν στην Διοικητική λειτουργία της σχολικής μονάδας διαπιστώνονται
Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς. Εξωστρέφεια- διάχυση καλών πρακτικών
Σημεία προς βελτίωση
Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων.
Προτάσεις προς βελτίωση
Βελτίωση των παρακάτω αξόνων:
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας.
Σχολείο και κοινότητα και ειδικότερα η διερεύνηση και η αποτύπωση των χαρακτηριστικών της διοικητικής λειτουργίας της Σχολικής σας Μονάδας, με σκοπό τον εντοπισμό συγκεκριμένων προβλημάτων και αναγκών.
Θετικά σημεία
Το έργο και οι διαδικασίες του σχολείου αποτυπώθηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τόσο της κείμενης νομοθεσίας (Ν.4692/12-06-2020, ΦΕΚ τ. Α΄ 111, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», Ν. 4823/03-09- 2021, ΦΕΚ τ. Α΄ 136, «Αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», Υ.Α.
108906/ΓΔ4/10-09-2021, ΦΕΚ τ. Β΄ 4189, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική́ και εξωτερική́ αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό́ τους έργο») όσο και των σχετικών Οδηγών του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m).
Τα σχέδια δράσης που υλοποίησε η σχολική μονάδα:
επιδίωξαν την επίτευξη σαφών και εφικτών στόχων ακολούθησαν το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα αξιοποίησαν διαθέσιμους πόρους,
καθόρισαν σαφώς καταγεγραμμένες ενέργειες και ρόλους για τους εμπλεκομένους,
αξιοποίησαν τις ικανότητες και την εξειδίκευση των μελών της Ομάδας,
είχαν σαφή αποτελέσματα ως προς τη βελτίωση του συγκεκριμένου άξονα αποτύπωσαν και αποτίμησαν τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά και τις πρακτικές της σχολικής μονάδας με τεκμηριωμένο τρόπο.
Ειδικότερα, αποτιμώντας το σύνολο των αξόνων που αφορούν στην Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών διαπιστώνεται το ενδιαφέρον του σχολείου για συμμετοχή σε επιμορφωτικές δράσεις εκπαιδευτικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος.
Σημεία προς βελτίωση
Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus κ.λπ.).
Προτάσεις προς βελτίωση
Βελτίωση του άξονα Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις, σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
This entry was posted on Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου, 2022 at 06:26 and is filed under Ανακοινώσεις. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.