Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Σχολική Μονάδα: Δημοτικό Σχολείο Ριζωμάτων-Δασκίου-Σφηκιάς

Κωδικός Σχολείου: 9160060

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας

Ταχ. Δ/νση: Ριζώματα Ημαθίας, Αγίου Αθανασίου & Παναγίας, 59100 Βέροια

Τηλ: 2331096530

Φαξ: 2331096530

e-mail: dimrizom@sch.gr

Ιστοσελίδα του Σχολείου: http://dim-rizom.ima.sch.gr/

Έναρξη Λειτουργίας του Σχολείου: 1/9/1927

Αριθμός Μαθητών: 30 (τριάντα)

Τμήματα : 5 (πέντε)

Αριθμός Εκπαιδευτικών: 11 (ένδεκα)

Οργανικές Θέσεις: 4 (τέσσερεις)

Ειδικότητες: 5 ΠΕ70, 1 ΠΕ06, 1 ΠΕ11, 1 ΠΕ07, 1 ΠΕ08,  1 ΠΕ79.01, 1 Π86

Διοικητικό Προσωπικό: 0 Βοηθητικό Προσωπικό: 1 (μία)

Υποδομές Κτήριο

Εγκατάσταση σε νέο Διδακτήριο: Από το Σεπτέμβριο του 2015. Συστεγαζόμενο με το Νηπιαγωγείο Ριζωμάτων.

Εργαστήρια και αίθουσες διδασκαλίας

Αίθουσες Διδασκαλίας: 5 (πέντε)

Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών: 1 (εργαστηριακός εξοπλισμός σύμφωνα με τις ανάγκες των βιβλίων Φυσικών Επιστημών Ε΄και ΣΤ΄τάξεων).

Εργαστήριο Τ.Π.Ε.: 1 ( 7 Η/Υ ανακατασκευασμένοι), σύνδεση με το σχολικό δίκτυο, βιντεοπροβολέας)

Βιβλιοθήκη-Αναγνωστήριο: Ενταχθήκαμε στο Πανελλήνιο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Φ17/72957/Δ1/8-5-2018). Λειτουργεί τρεις φορές την εβδομάδα ως δανειστική βιβλιοθήκη και παράρτημα της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Βέροιας.

Αίθουσα πολλαπλής χρήσεως: Λειτουργεί ως θεατρική σκηνή και μερικές φορές ως κλειστό γυμναστήριο τις ημέρες που ο καιρός δεν είναι καλός.

Τραπεζαρία: Αίθουσα που λειτουργεί ως χώρος σίτισης των παιδιών καθώς συμμετέχουμε από το 2018 στο πρόγραμμα “Σχολικά Γεύματα”.

Η Αυλή

Αύλειοι Χώροι: Περίπου 3 στρέμματα. Διαθέτουμε γήπεδα μπάσκετ και βόλεϊ, κήπο (όπου η δεντροφύτευση έχει γίνει από τους μαθητές του Σχολείου).

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Θετικά σημεία

Μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και εκτίμηση. Η αμέριστη συμπαράσταση των γονέων απεδείχθη εμπράκτως με την παροχή εθελοντικής εργασίας στον ευτρεπισμό του σχολείου.

  1. Συνεργασία της Βιβλιοθήκης του σχολείου με τη Βιβλιοθήκη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας (Πρ. 4η / 1-9- 2021)
  2. Ενισχυτική Διαδασκαλία (Πρ. 8η /20-9-2021)
  3. Επικαιροποίηση Εσωτερικού Κανονισμού (Πρ. 12η /4-10-2021)
  • Εκσυγχρονισμός υλικοτεχνικής υποδομής-Κατασκευές (σκέπαστρα…) και Δωρεές Ηλεκτρονικού εξοπλισμού (Πρ. 14η /20-10-2021)
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Μουσείο βασιλικών Τάφων» στη Βεργίνα (Πρ. 15η /29-10-2021)
  • Συμμετοχή στο 5ο Συμβούλιο Παίδων του Δήμου Βεροίας (Πρ. 18η /17-11-2021)
  • Αθλητικές εκδηλώσεις σε συνεργασία με το 1ο Δημ. Σχολείο Βέροιας
  • Επιμόρφωση στη Ρομποτική (Lego education) σε τρεις φάσεις (Πρ. 17η /17-11-2021) Ι. επιμόρφωση του διευθυντή στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βεροίας,

ΙΙ. ακολούθως ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από τον Διευθυντή-πολλαπλασιαστή στα κάτωθι αντικείμενα :

α) Weo 2.0

β) mind storms education EV3 και, τέλος

ΙΙΙ. εξοικείωση των μαθητών με την ρομποτική – κατασκευές ρομπότ με την επίβλεψη των διδασκόντων ανά τμήμα/τάξη, με τον κατάλληλο εξοπλισμό ανάλογα με το επίπεδο.

  • Ανάδειξη προεδρείου τάξης και συμμετοχή των μαθητών στα κοινά.
  1. «Υιοθεσία» από τους μαθητές της παιδικής χαράς του χωριού και ενέργειες για τον εξωραϊσμό του χώρου.
  1. Εφαρμογή ανά τάξη μαθησιακών πρακτικών που με παιγνιώδη τρόπο θα κινήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και θα οδηγηθούν στην κατανόηση και εμπέδωση των γνωστικών αντικειμένων.
  1. Συμμετοχή των μαθητών σε πανελλήνιους διαγωνισμούς:

α) “Οι μεγάλοι και μικροί κυνηγοί”- ΑΦΗΣ: ανακύκλωση μπαταριών (Πρ. 19η/17-11-2021)

β) “1922. Εκατό χρόνια μετά” Συμμετοχή με ερμηνεία σχετικού άσματος και εικαστική δημιουργία (Πρ. 23η / 1-4- 2022)

γ) Συμμετοχή στις εξετάσεις PISA 2022 (Πρ. Δ/ντή 5η /17-5-2022)

  1. Θεατρική παράσταση «Οδύσσεια»-Μικρός Βορράς (Πρ. 22η /18-3-2022)
  1. Ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών από α) την Τροχαία και β) την Πυροσβεστική Υπηρεσία Βεροίας (Πρ. 22η /18-3-2022)
  1. Διδακτική Επίσκεψη στο ΚΕ.Π.Ε.Α. Νάουσας Προγράμματα: α) «Τα κατορθώματα μιας δροσοσταλιάς και β) «Στα μοναπάτια του Βερμίου» (Πρ. 24η /13-5-2022)
  1. Βιωματικό εργαστήριο από την προϊσταμένη του Ερυθρού Σταυρού Βεροίας Θέματα: α) Υγιεινής Διατροφής και β) Πρώτες Βοήθειες (Πρ. 26η /26-5-2022)
  1. Συμμετοχή σε σεμινάρια και επιμορφωτικές δράσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να γνωρίσουν νέες, καινοτόμες μεθόδους και ενίσχυση με ενδοσχολική επιμόρφωση (Πρ. 17η / 17-11-2021)
  2. Ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διαδασκόντων για την τελική αποτίμηση της αξιολόγησης για το σχολικό έτος 2021-2022 και τη δημοσίευσή της συναφούς εκθέσεως ( Πρ. 29/15-6-2022).

Σημεία προς βελτίωση

Πρέπει να βελτιώσουμε την υλικοτεχνολογική υποδομή του σχολείου με περισσότερους νέους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και διαδραστικούς πίνακες (η αίτηση έχει κατατεθεί στο Υ.ΠΑΙ.Θ.).

Επίσης μολονότι είναι μικρό το μαθητικό δυναμικό, συνιστάται η περαιτέρω υποστήριξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες με επιπλέον ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας, και ενδεχομένως σε συνεργασία με το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Θετικά σημεία

Από τους παλαιότερες υπολογιστές, που αντικατεστάθησαν αφαιρέθησαν οι μνήμες RAM και προσετέθησαν στους μη αντικατασταθέντες υπολογιστές, για να καταστούν οι τελευταίοι αποδοτικότεροι – γρηγορότεροι στην λειτουργία τους. Ομοίως χρησιμοποιήθηκαν και τα τροφοδοτικά για να αντικατασταθούν τα κατεστραμμένα- καμμένα λόγω ξαφνικής μεταβολής της τάσεως. …

Ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου σχετικά με τη μεθοδολογία σχεδιασμού και υλοποίησης του συλλογικού προγραμματισμού σε απλά και σαφή βήματα και απαντήσεις σε ερωτήσεις – απορίες μέσω e-mail και με τηλεδιασκέψεις. …

Η προσέγγιση πιθανών χρηματοδοτών/χορηγών σε τοπικό ιδίως επίπεδο προϋποθέτει μακροχρόνια σχέση και καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας και αλληλεγγύης. Η πρόσκληση των γονέων και  εκπροσώπων  τοπικών φορέων στις σχολικές γιορτές και εκδηλώσεις, καθώς και η ανάληψη εθελοντικών δράσεων με την συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών συμβάλλουν καθοριστικά στην εμπέδωση υγιών σχέσεων εν πνεύματι αγάπης, προσφοράς, αλληλοβοηθείας και αλληλοσεβασμού. Η  δημοσιοποίηση  των  δραστηριοτήτων,  των  επιτευγμάτων και των χορηγιών στην ιστοσελίδα του σχολείου και μέσω των τοπικών ΜΜΕ, η οποία επίσης είναι τακτική και αξιοποιήθηκε καθ᾿ όλη την πραγματοποίηση της δράσεως κρίνεται εκ των  ων  ουκ  άνευ  και  συνιστάται ενθέρμως….

Σημεία προς βελτίωση

Εκτιμάται ότι οι ανάγκες για σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό εξακολουθούν να υφίστανται. Ομοίως, τυχόν βλάβες

/ φθορές στο διδακτήριο ή περαιτέρω βελτιώσεις είναι επιθυμητές και εφικτές. Σε συνδυασμό με το τί εξοπλισμό θα διαθέσει ενδεχομένως η πολιτεία, θα εξαρτηθεί το αν θα επιλεγεί κατά προτεραιότητα ο αυτός άξονας κατά το προσεχές σχολικό έτος.

Θετικά σημεία

Μέσα από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και να αναπτύξουν την κοινωνικοποίησή τους . Κατά την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων βελτιώθηκαν οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και διαμορφώθηκε ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης….

  1. Αξιοποιήθηκε υλικό που μας παραχωρήθηκε από την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας για την πραγματοποίηση της δραστηριότητας που αφορούσε την ρομποτική
    1. Παρήχθη βίντεο για τη συμμετοχή των μαθητών στο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “1922. Εκατό χρόνια μετά” καθώς και αφίσα για συμμετοχή στο ίδιο πρόγραμμα….
    1. Η συνεργασία και το καλό κλίμα μεταξύ των εκπαιδευτικών
    1.   Η συνεργασία με τον Σύλλογο γονέων 3. Η θετική ανταπόκριση των φορέων και των υπηρεσιών που προσκλήθηκαν …

Σημεία προς βελτίωση

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

2

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 0

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Παρατηρήσεις   /   Σχόλια

Προτείνεται η συμπλήρωση των πεδίων που αφορούν στην σχολική μονάδα να γίνεται αυτομάτως από τα πεδία των ομάδων δράσης.

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Πρώτιστα στον τομέα του ήθους και της αγωγής, οι μαθητές ενθαρρύνθηκαν να αναπτύξουν υγιείς στάσεις ζωής, με άρτια ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, όπως προβλέπεται στο  Σύνταγμα,  χωρίς διακρίσεις, με αγάπη, σεβασμό και αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο, προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων. Η ενστάλαξη ήθους, συνέπειας, κατανοήσεως και υπευθυνότητος απέτρεψε φαινόμενα απειθαρχίας και σχολικού εκφοβισμού (bullying).

Στον διδακτικό-μαθησιακό τομέα, κρίνεται  ότι  επετεύχθη  σε  ικανοποιητικό  βαθμό  η  εμπέδωση  της  διδακτέας ύλης, με μόνη επιφύλαξη τον αντικειμενικώς ανεπαρκή χρόνο για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Οι  μαθητές  του σχολείου βοηθήθηκαν να αφομοιώσουν δημιουργικά όχι μόνο τα  διαλαμβανόμενα  στα  αναλυτικά  προγράμματα, αλλά και πλούσιες εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, χάρη στις ποικίλες εκπαιδευτικές/επιμορφωτικές δράσεις  και επισκέψεις.

Στο πεδίο της διοικήσεως, επελέγησαν πάντοτε σώφρονες πρακτικές και χρηστή διαχείριση με ευελιξία στα εντοπισμένα και στα αναφυέντα προβλήματα, πάντοτε με γνώμονα την κείμενη νομοθεσία και σε συνεχή επικοινωνία με την Διεύθυνση Α΄/βάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και τους αρμόδιους φορείς.

Στις πλείστες των περιπτώσεων, τα προειρημένα πεδία αλληλοκαλύφθηκαν με επιτυχία. Παραδείγματος χάριν, με το Πρόγραμμα Σχολικών Γευμάτων, μερίμνη του διευθυντή, επευτεύχθη δισσός στόχος: αφ’ ενός η αντιμετώπιση της επισιτιστικής κρίσεως λόγω ανεργίας γονέων και αφ’ ετέρου η βιωματική διδασκαλία της υγιεινής διατροφής.

Παράλληλα, επετεύχθη ο στόχος της  καλλιέργειας  πνεύματος  φιλαναγνωσίας  στους  μαθητές  και  της επιμορφώσεως των εκπαιδευτικών και μαθητών στην Ρομποτική. Αναλυτικότερα, κατά τον μήνα Σεπτέμβριο η υπεύθυνη βιβλιοθήκης πραγματοποίησε την πρώτη επιμόρφωση στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας, όπου διδάχθηκε το σύστημα δανεισμού και επιστροφής βιβλίων.  Στη  δεύτερη  επιμόρφωση  τον  μήνα  Οκτώβριο, διδάχθηκε το σύστημα καταλογογράφησης βιβλίων, είσαγωγής νέων μελών και έκδοσης καρτών δανεισμού. Τον Οκτώβριο εκδόθηκαν κάρτες για τους/τις νέους/ες μαθητές/τριες της Α΄ Δημοτικού. Επίσης εκδόθηκε κάρτα για το Νηπιαγωγείο Ριζωμάτων, ώστε και οι μαθητές/τριες του  νηπιαγωγείου  να  μπορούν  να  δανείζονται  βιβλία. Επίσης και σταδιακά επανεκδόθηκαν κάρτες σε όποιον/α μαθητή/τρια την είχε χάσει ή καταστρέψει. Πραγματοποιήθηκαν 4 δράσεις φιλαναγνωσίας: 1 με την Α΄τάξη, 1 τη Β΄τάξη, 1 τη Γ-Δ τάξη και 1 με τις Α και Β μαζί. Η τελευταία συνδέονταν με τα προγράμματα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που ασχολούνταν οι δύο μικρές τάξεις τη  συγκεκριμένη  περίοδο  (Υγιεινή  διατροφή).  Τον  Νοέμβριο  πραγματοποιήθηκε  δράση  φιλαναγωσίας  με τις Ε΄και Στ τάξεις (προβολή  ταινίας  βασισμένης  σε  παιδικό  βιβλίο)  κι  έπειτα  από  τα  μέσα  του  μήνα  και  μετά έως τις εορτές των Χριστουγέννων ανάλογες δράσεις και αναγνώσεις Χριστουγεννιάτικων βιβλίων ως εξής: 2 με τις Α΄και Β΄Δημοτικού,  μία  με  την  Γ΄-Δ΄τάξη  και  μία  με  την  Ε΄-Στ΄τάξη.  Οργανώθηκε  βιτρίνα  βιβλιοπροτάσεων με θέμα τα Χριστούγεννα. Κατά τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο δόθηκε  χρόνος  στη  καταλογογράφηση βιβλίων. Επίσης οργανώθηκε βιτρίνα βιβλιοπροτάσεων για κάθε τάξη, με  βιβλία  που  συνδέονταν  με  τα ενδιαφέροντα των παιδιών, αλλά και τα θέματα των εργαστηρίων δεξιοτήτων  που  ασχολούνταν  τα  παιδιά  το τρέχον διάστημα. Το περιβάλλον και η διαφορετικότητα για τις Α’ και Β΄, η διατροφή για τη Γ΄-Δ΄. Στο τέλος του Φεβρουαρίου έγινε η πρώτη επικοινωνία με τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας, σχετικά με τη δυνατότητα οργάνωσης κάποιας κοινής δράσης για  την  παγκόσμια  ημέρα  παιδικου  βιβλίου.  Τον  μήνα  Φεβρουάριο,  στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας, το σχολείο μας δανείστηκε υλικό STEM Ρομποτικής, με στόχο την ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (Ενδοσχολική επιμόρφωση-ρομποτική.

Lego education: α) Weo 2.0, β: mind stroms education EV3) Τον μήνα Μάρτιο στάλθηκαν μέσω mail αναλυτικές οδηγίες στους γονείς του σχολείου, για τη χρήση της ιστοσελίδας www.libver.gr, ώστε να μπορούν να επιλέξουν βιβλία για δανεισμό από το τμήμα ενηλίκων. Από τα μέσα Μαρτίου έως και πριν τις διακοπές του Πάσχα πραγματοποιήθηκαν δράσεις φιλαναγνωσίας για τον εορτασμό της  Παγκόσμιας  Ημέρας  Παιδικού  Βιβλίου,  για όλες τις τάξεις του Δημοτικού. Οι δράσεις αυτές έγιναν σε συνεργασία με την Δημόσια Κεντρική  Βιβλιοθήκη Βέροιας, η οποία έστειλε προτάσεις παιδικών βιβλίων και σχετικών δραστηριοτήτων. Τον μήνα Μάιο πραγματοποιήθηκαν οι τελευταίες δράσεις φιλαναγνωσίας με όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.Επίσης διοργανώθηκε επιμορφωτική ημερίδα σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό, όπου οι μικρές τάξεις ασχολήθηκαν με το θέμα της υγιεινής διατροφής,  το  οποίο  στην  αρχή  της  χρονιάς  αποτέλεσε  θέμα  των  εργαστηρίων δεξιοτήτων τους που συνοδεύτηκε με σχετική δράση φιλαναγνωσίας.

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

  1. Οι περιορισμοί λόγω covid στον προγραμματισμό συνεργασίας με άλλα σχολεία.
  2. Οι πολλές απουσίες μαθητών λόγω covid.
  3. Η κακοκαιρία και οι χιονοπτώσεις που σαν αποτέλεσμα είχαν να μείνει κλειστό το σχολείο για αρκετές μέρες επειδή βρίσκεται σε ορεινή περιοχή.
  4. Ο απροσδόκητος θάνατος συναδέλφου, μέλους της ομάδας μας.
  5. Η οικονομική δυσπραγία και η κακή ψυχολογία ένεκα των μέτρων προς καταπολέμηση – υποτίθεται – της ιώσεως covid-19 δεν απέτρεψαν πολλούς, τοπικούς κυρίως, επιχειρηματίες από του να σταθούν αρωγοί στο αίτημα του σχολείου για οικονομική ενίσχυση.
  6. Οι προθεσμίες επικαιροποιήσεως του σχεδιασμού στην «πλατφόρμα» και οι απαιτήσεις για ακριβή χρονοδιαγράμματα υπήρξαν αλυσιτελώς ανελαστικές, προκαλώντας άσκοπο γραφειοκρατικό και ψυχολογικό φόρτο. Όταν η διεκπεραίωση των στοχευμένων εργασιών απαιτεί συνεργασία με  άλλους φορείς και εξαρτάται από αυτούς, όπως στις δράσεις του παρόντος άξονα, δεν είναι εφικτό να γίνεται σχολαστικός προγραμματισμός  κατά  μήνα.  Λόγου χάριν, λόγω των εκτάκτων μέτρων κατά του κορωνοϊού μέλη του προσωπικού υποχρεώθηκαν να τεθούν σε καραντίνα, το σχολείο δεν λειτούργησε δια ζώσης συνολικά επί 2 εβδομάδες (διαλειμματικώς) λόγω σφοδρής κακοκαιρίας. Δεν είναι πρέπον να προκρίνεται η τυπολατρική προσήλωση σε ούτως ή άλλως ενδεικτικές ημερολογιακές εκτιμήσεις εις βάρος της ευελιξίας.
  7. Δυσκολίες παρουσιάστηκαν λόγω της πανδημίας της covid 19, καθώς στο μεγαλύτερο διάστημα της χρονιάς δεν επέτρεψε τη διοργάνωση κάποιων κοινών δια ζώσης δράσεων με άλλο μέλος του δικτύου, όπως και δεν επέτρεψε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς της πρόσβαση γονέων στη βιβλιοθήκη του Σχολείου για δανεισμούς βιβλίων για ενηλίκους.

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

This entry was posted on Δευτέρα, 20 Ιουνίου, 2022 at 09:56 and is filed under Ανακοινώσεις. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.